::PLEASE READ THIS BEFORE PROCEED::

Blog ini hanya memaparlan PENDAPAT PERIBADI si penulis..anda BOLEH bace,tp DILARANG SAMA SEKALI @ 2 KALI @ BEBERAPA KALI SELEPASnyer menggunakan bahan2 yg ade disini untuk tujuan yang tidak MUNASABAH..setiap org ade pendapat masing2, termasuklah si penulis...

::GENG SIBER::

Tuesday, June 1, 2010



Sejak kebelakangan ini, saya dah mula merasa tenang seperti biasa dan mungkin sudah bersedia utk menerima cinta baru dan seterusnya belajar untuk bercinta semula... saya ingin merasa gembira kerana saya gembira bukan kerana saya 'terpaksa gembira' demi menjaga hati seseorang...

kebelakangan ini, masa saya byk saya habiskan di facebook..dan saya akui ada seseorang yg mula menarik bahan kimia saya menyebabkan adrenaline saya berlumba-lumba merembes...ahaks...ayat x blh blah...

tapi memikirkan siapa saya sebelum ini, saya rasa down sgt.... masih mampukah seorang lelaki mencintai saya kerana saya tanpa mengungkit siapa saya sebelum mengenali saya???krn utk berjumpa lelaki sepeti itu, hanya Tuhan yang tahu sukarnya.....

cuma yang mampu saya lakukan adalah berdoa agar di suatu masa nanti, Allah akan membuka pintu hatinya utk menerima saya dan seterusnya membenarkan saya menggantikan wanita yang pernah mengecewakannya...

Hanya dengan izin Allah, Insyaa Allah....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...