::PLEASE READ THIS BEFORE PROCEED::

Blog ini hanya memaparlan PENDAPAT PERIBADI si penulis..anda BOLEH bace,tp DILARANG SAMA SEKALI @ 2 KALI @ BEBERAPA KALI SELEPASnyer menggunakan bahan2 yg ade disini untuk tujuan yang tidak MUNASABAH..setiap org ade pendapat masing2, termasuklah si penulis...

::GENG SIBER::

Friday, June 4, 2010

Dia bukan cam tu!!!


sudah 3 minggu saya bersama mereka menjalani klinikal elektif mengikut minat masing2.... saya dan NFZ buat stroke, FWZ buat kardiak, S pulak wat burn, A plak wat PSY... sblm saya kembali ke sekali lg saya di ingatkan mengenai perangainya yg @$#%&#*($( semasa klinikal sebelum ni...

dgn segala amaran dan pengalaman dr rakan2 yg lain, saya anggap saya x pernah dgr perkara tu dan cuba utk bergembira bersamanya..memandangkan tmpt duduk di dlm kelas agak jauh mmg kami jarang berkomunikasi melainkan secara tdk sengaja berada di tempat yg berhampiran...

dan saya akui melalui pengamatan mata kasar saya yg x profesional ini dia seorang yg sukar utk didekati, sukar utk berkomunikasi, keras kepala dan bla bla bla.... dan dgn kesempatan sebulan klinikal bersama, insyaa Allah saya akan gunakan utk membuktikan apa yg di perkatakan selama ini...

setiap ada detik terluang saya cuba menyakat dia... disebalik wajahnya yg 'poker face', sebenarnya dia cepat melatah..klaka,kan?? tp dia cute....jika ada masa terluang juga saya akan berbual2 dgnnya..bertanya mengenai latar belakangnya dan cuba mengenalinya sebaik mungkin..sekurang2nya saya boleh pastikan segala 'amaran' itu adalah benar...

mmg mengejutkan bg saya....dia bkn spt yg diperkatakan... mmg berbeza dgn dia yg saya kenal... bg saya dia mmg seorang yg baik, tabah dan peramah..mungkin krn teknik yg digunakan selama ini terhadapnya salah... mungkin juga krn saya lebih dewasa maka dia menghormati saya??herm..entah la..


tapi saya yakin, selepas tamatnya klinikal pd 10 jun ni saya akan tetap berkawan dan bergurau dgnnya seperti biasa; seperti saat2 yg kami lalui di clinical placement... kerana dia adalah kawan saya; semalam, hari ini, esok dan selamanya....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...