::PLEASE READ THIS BEFORE PROCEED::

Blog ini hanya memaparlan PENDAPAT PERIBADI si penulis..anda BOLEH bace,tp DILARANG SAMA SEKALI @ 2 KALI @ BEBERAPA KALI SELEPASnyer menggunakan bahan2 yg ade disini untuk tujuan yang tidak MUNASABAH..setiap org ade pendapat masing2, termasuklah si penulis...

::GENG SIBER::

Tuesday, June 29, 2010

Cinta Menjauh Pergi..


Sblm ni saya pernah bagi tau bukan mudah utk saya membuka perasaan saya kepada org lain... sering kali terjadi bilamana saya bersedia menerima org lain dlm hidup saya, setelah saya buka hati saya utk dia dn akhirnya saya di tinggalkan... hanya kerana demi mendapat cinta yg x kekal dr makhluk Tuhan ini....

baru2 ni, sekali lg hati saya berbunga2 pabila ada seseorang membuatkan hari saya berlalu dgn lambat tanpa komen2nya di facebook saya... saya gembira setiap kali dia mengomen atau post something kat wall saya... dan saya akui saya sudah menerima dia ke dalam hati saya...

tapi kebelakangan ini, dia kembali menyepi, tanpa sebarang post.. hanya semalam dia mengomen gamba saya di cameron... walaupun kami x declare secara sah tp sekurang2nya bagi la kata putus supaya saya boleh meneruskan hidup saya seperti biasa... mungkin mencari peluang untuk bercinta dgn org lain..~~sigh...

bagi seorang perempuan berumur 25 tahun, belum ada pekerjaan tetap, anak bongsu dlm keluarga, dengan potongan badan yg x bleh blah, muka yg "cam ni" (org kata saya x cantik tp apa saya peduli...walaupun org kata saya perasaan ; lantak la..saya tetap rasa saya cantik..*wink*wink...), belum ada bf utk diperkenalkan kpd ahli keluarga, ia menjadi 1 beban utk saya... setiap kali balik ke kg, abg2 dan kakak serta ipar2 juga anak saudara x lupa juga saudara mara dan jiran x ketinggalan bertanya saya, "bila mau kawin???"....

memang membosankan tp apakan daya..walaupun sekarang zaman dah maju dan semakin ramai kaum hawa yg mementingkan kerjaya tp keluarga saya masih lagi di takuk lama~~~perkahwinan di usia muda... sedangkan kedua abg dan kakak saya berkahwin pd umo >30..dan saya masih ada 5 tahun utk mencapai usia tu..huhu..

apa la yg saya bebelkan ni,kan??saya cuma nak ckp ; saya rindukan seseorang..itu jer...ok la..saya nak menenangkan hati saya di Aquaria...bye..bye..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...