::PLEASE READ THIS BEFORE PROCEED::

Blog ini hanya memaparlan PENDAPAT PERIBADI si penulis..anda BOLEH bace,tp DILARANG SAMA SEKALI @ 2 KALI @ BEBERAPA KALI SELEPASnyer menggunakan bahan2 yg ade disini untuk tujuan yang tidak MUNASABAH..setiap org ade pendapat masing2, termasuklah si penulis...

::GENG SIBER::

Tuesday, June 29, 2010

Ntah Hape2 la!!!!

"Kita sama tapi x serupa..."

saya dah kembali ke hostel!!!!!! mmg gembira... tp dlm kegembiraan tu masih ada hal yg menyakitkan hati... kami semua dpt bilik di aras 5...mmg ramai yg mengamuk sbb ada di antara kami dah 4 sem dok di aras 5..mmg menyampah..tp apakan daya semuanya dah tertulis...walaupun kami rasa ini seua sabotaj tp kami ni pelatih jd x mampu nak buat apa2...

sbb weekend yg lps saya menghabiskan masa travel ke cameron highland dgn noyu maka saya kekurangan waktu tido..maklum la sehari suntuk saya drive..dr putrajaya ke cameron highland..ptg tu kami turun melalui ipoh ke taiping..mmg penat tp saya suka...

lps mkn mlm di taiping kami menghala pulang ke putrajaya... wpun blh je saya amik bilik di taiping tp saya rasa x nak bazirkan duit + saya mampu utk drive utk 3 jam lg... tp mmg hampeh sbb x sampai 1 jam pom saya dah mula mengantuk..dan hasilnya saya tido di 3 R&R sepanjang highway taiping-putrajaya...

bila tdo malam terganggu, saya cuba dpt tdo yg lena di asrama...wpun tido nyenyak tp saya telah mendpt gangguan di awl pg dr farah yg mengetuk pintu bilik saya..mmg hampeh..mengganggu tido saya...

saya sbnrnya x tau apa yg saya tulis sbb saya mengantuk...seharian saya berjaga menonton filem korea "wish Upon A Start" yg saya beli di taiping.. apa pun, saya gembira krn setelah bercuti di cameron highland, saya kembali pasti dgn perasaan hati saya skrg...

syabas utk diri sendiri...x nak membebel lg sbb saya nak tido...selamat malam malaysia..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...