::PLEASE READ THIS BEFORE PROCEED::

Blog ini hanya memaparlan PENDAPAT PERIBADI si penulis..anda BOLEH bace,tp DILARANG SAMA SEKALI @ 2 KALI @ BEBERAPA KALI SELEPASnyer menggunakan bahan2 yg ade disini untuk tujuan yang tidak MUNASABAH..setiap org ade pendapat masing2, termasuklah si penulis...

::GENG SIBER::

Thursday, June 10, 2010

Kegilaan Yg Melanda!!!


Sejak akhir2 ni saya mempunyai kegilaan yg baru-----bags rekaan sndr....hahahah...hobi lama kembali berputik...yahooo....

saya pun x pasti dimana ia bermula..seingat saya sejak seminggu yg lps kot... mase tu saya dan abg sedang berjalan masuk ke kedai Panasonic di Kubang kerian..maklum la..misi mencari peti ais belum siap...masa tu lalu la ikut don koridor Saleen Aziz Textile...terlihat la saya akan kain2 yg amat menarik coraknya... x pasti plak harga tp saya pasti ia kain yg menarik dan dr fabrik cotton..

selepas beberapa hari, saya kembali ke saleem aziz...mencari kain yg saya lihat tempoh hari...mencari dan terus mencari..mane la kain tu..x terjumpa oleh saya..kemudian saya bertanya pd bdk tu, x der ke kain cotton lain selain dr yg dia tunjuk???

bdk tu bawa saya ke bahagian belakang...BINGO!!!!! kan saya dah ckp...kain tu comel sgt...corak bunga kotak2..warna base purple coklat..cute...kalo dijadikan beg mesti best..hehehe....

misi seterunya; pastikan mesin jahit blh digunakan---sbnrnya saya berharap dpt miliki 1 mesin jahit SINGER yg elektronik skit...byk fungsi..hehhee...nampaknya saya kene elakkan dari berbelanja bsr la utk beberapa bln yg akan datang...x per la..demi memiliki mesin jahit idaman saya..hehehe...

Orked, caiyo!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...