::PLEASE READ THIS BEFORE PROCEED::

Blog ini hanya memaparlan PENDAPAT PERIBADI si penulis..anda BOLEH bace,tp DILARANG SAMA SEKALI @ 2 KALI @ BEBERAPA KALI SELEPASnyer menggunakan bahan2 yg ade disini untuk tujuan yang tidak MUNASABAH..setiap org ade pendapat masing2, termasuklah si penulis...

::GENG SIBER::

Saturday, June 12, 2010

Kwn Bkn Cam Tu!!!

hari ni saya nak ckp psl ape ekk???erm..mungkin bercerita mengenai seseorang... yer..seseorang yg mengembalikan taman dalam hati saya...

saya kenal dia melalui facebook... dia salah seorang kenalan dr profile lama saya... sbb ada mslh skit dgn seseorang yg saya kenal, maka saya terpaksa delete profile tersebut dan invite dia melalui profile yg baru yg saya guna sejak masuk kolej baru...

mula2 saya ragu2 dgn dia..mana la tau dia ni salah seorang yg menyamar..maklumlah, mcm2 blh berlaku di internet skrg ni.. baik buruk semua blh berlaku..harap2 saya di jauhkan dr sebarang kejadian yg x di ingini...

mase saya kenal dia kenalan dia hanya beberapa sahaja... saya pelik..bila saya tny naper x add?? dia ckp dia kat facebook hny bila dia bosan shj..kwn2 dia ni hny tempat dia persinggahan pabila bosan sahaja... mmg saya akui saya mmg sedih bila dia ckp cam tu.. wpun saya ni hny 'kwn biasa' tp saya dah bosan bila org bg alasan kwn internet ni skadar tempat menghabiskan masa lapang...

yer la..mana x, dr dulu lg saya dah dilayan cam tu... org datang bila perlukan seseorang ut berckp, meluahkan perasaan... bila beban di hati dah x der, khabar pun x dgr... mmg dia kene la dgn saya hari tu...sejak dr hari tu, saya suggest beberapa org kwn saya yg saya fikir akan mengurangkan sedikit kebosanan hatinya...

makin lama, makin saya sukakan dia..wpun kami dari negeri yg sama tp kami x pernah bersua... dia dah x mcm dia yg saya kenal sblm ni.... wpun kami baru berkenalan tp saya seolah2 memahami hatinya... mungkin krn pengalaman yg saya lalui hampir sama dgnnya...

skrg ni, hati saya yg selama ni pedih dah rasa cam kurang skit hypersensitive nye..hehe... mungkin saya byk desensitize hati saya dgn kata2nya... hahah...ayat x blh blah lagi..saya harap dia x baca tulisan saya ni... hehehe...

awak buat saya saya kembali bertaman!!!terima kasih AD..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...