::PLEASE READ THIS BEFORE PROCEED::

Blog ini hanya memaparlan PENDAPAT PERIBADI si penulis..anda BOLEH bace,tp DILARANG SAMA SEKALI @ 2 KALI @ BEBERAPA KALI SELEPASnyer menggunakan bahan2 yg ade disini untuk tujuan yang tidak MUNASABAH..setiap org ade pendapat masing2, termasuklah si penulis...

::GENG SIBER::

Sunday, June 20, 2010

Ylang Ylang...


Saya ni org yg mcm mana??? saya ni org yg macam ni la... :)

saya seorang Dreamy Idealist... jarang membuka cerita mengenai diri saya sehinggakan ada org yg tertanya2, siapa saya yg sebenarnya??? cam mana saya nak jelaskan psl diri saya??? saya x suka org bertanya mengenai diri saya dan saya lebih suka mendengar cerita org lain berbanding berkongsi cerita mengenai diri saya...

saya pernah mengenali seseorang; kali terakhir saya jumpa dia, dia tny saya..sejak 3 thn perkenalan kami, kenapa dia lbh byk berckp dan saya lbh byk mendgr?? mmg betul... saya byk mendgr sehinggakan saya blh mengingati perkara berkenaan dirinya... dan dia hny tau perkara basic mengenai saya... nama panggilan, umo dan no hp saya...

agak sukar utk mendedahkan mengenai perihal diri saya, keluarga saya serta kwn2 saya kerana saya cukup pasti kehadiran mereka hanya sementara.... kerana takut diri sendiri terluka maka saya lbh rela berdiam diri... sekurang2nya pabila sampai masanya kami berpisah, tiada byk kenangan yg dia blh simpan mengenai diri saya.. selepas seketika, jika dia masih menyimpan no tpn saya pasti dia cuba mengingati saya... tp yg dia blh ingat mengenai diri saya??? x der apa2 = kosong..

setiap kali saya mendedahkan keadaan diri saya, menunjukkan rasa cinta saya pd seseorang pasti saya akan dikecewakan... pedihnya menangis sendirian, berharap pada yg x pasti.... cinta bg saya umpama ice cream vanilla kegemaran saya... sweet, cold n full with loves... mula2 beli, happy, penuh dgn kebahagiaan... bila bekas mula kosong, hati kembali sepi...

jika saya ingin menerima cinta baru, saya perlu membuka hati saya serta bersedia utk berkongsi apa yg menjadi milik saya... saya juga perlu bersedia untuk kecewa seperti sblm ini...mampukah saya melalui pengalaman ini sekali lg???

Hati, jgn bersedih lg??

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...