::PLEASE READ THIS BEFORE PROCEED::

Blog ini hanya memaparlan PENDAPAT PERIBADI si penulis..anda BOLEH bace,tp DILARANG SAMA SEKALI @ 2 KALI @ BEBERAPA KALI SELEPASnyer menggunakan bahan2 yg ade disini untuk tujuan yang tidak MUNASABAH..setiap org ade pendapat masing2, termasuklah si penulis...

::GENG SIBER::

Thursday, July 1, 2010

Kembali Pulang Ke Hostel!!!


well..well...well....suasana hostel dah kembali bising... sane sini mesti bising..aras atas, bilik tepi, depan semuanya ada suara gelak ketawa berkongsi cerita... semester baru akan bermula esk... ari ni pendaftaran junior2 sem 1...

sem ni saya share bilik dgn seorang gadis yg blh tahan giler2 nyer... setelah 4 sem berkongsi bilik dgn org yg sama...jd saya alih angin saya dan cuba menyesuaikan diri dgn rumet br...insyaa Allah semuanya akan selamat...hopefully...hehhee...

esk saya akan ke kolej utk sem 5...masa utk blaja pediatric...erm...mencabar dr ortho, medical neuro dan psikiatrik...yer la..treatment utk kanak2..esk juga akan ada taklimat utk mengisi borang penempatan posting bila dah grade nanti...

tgk2 kalendar, dah 2 thn saya kat sini..1 more year 2 go..*sigh*...cepatnya masa berlalu...kan?? hujung bln ni insyaa Allah umo saya bertambah setahun lg...*wink*wink... k la..saya nak masuk tido dulu...esk kene bgn awl, nak iron uniform...hehhe...


muahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...