::PLEASE READ THIS BEFORE PROCEED::

Blog ini hanya memaparlan PENDAPAT PERIBADI si penulis..anda BOLEH bace,tp DILARANG SAMA SEKALI @ 2 KALI @ BEBERAPA KALI SELEPASnyer menggunakan bahan2 yg ade disini untuk tujuan yang tidak MUNASABAH..setiap org ade pendapat masing2, termasuklah si penulis...

::GENG SIBER::

Friday, July 2, 2010

Cinta Semalam....


Kat kolej saya ni mmg ramai student dr mcm2 program sains kesihatan... dan mmg kebanyakkan mereka mmg couple2 dr student kolej ni gak... bila umo saya meningkat maka x maka saya rsa saya pom patut cari sorang bf maklum la keluarga saya dah bising...

sbb kebanyakan student yg masuk sini adalah mereka yg mmg fresh dr SPM, jd mmg muda...walaupun ada yg pernah blaja di institusi lain tp umo mereka masih ttp mudah dari saya..cehhhh... tp sem lepas saya di inform oleh sorang bdk jr yg classmate dorang umo dlm 31 tp masih lom kawen...dia sblm ni keje sbg pilot tp skrg wat part-time jer sbb x nak byr income tax so dia join gvnmnt...

so, usha punye usha saya pun mmg tertarik dgn dia... ntah cam ner saya leh jatuh cinta pandang pertama pd abg pilot ni... bila mula berkenan di hati saya mula terserempak dgnnya di mana2 sahaja...dlm mata saya hanya ada dia... tp yg x sdp tu dia mesti dgn bdk pompuan...

mula2 saya nampak dia kat parking kete - dgn sorang bdk pompuan yg jauh lbh cantik + kurus + bergaya dr saya.. *sigh* lantak la...mungkin dia satu2 harapan saya... next saya jumpe dia kat kafe...dia terserempak dgn seorang perempuan... mungkin classmate dia...siap peluk pinggang lagi...ape kess????org yg cam tu ke yg saya nak jdkan bf??mampu ke saya tahan kecemburuan saya (cissss...ayat x bleh blah dah kluar)

last2, saya buat 1 kad...bg kat dia...wpun bkn bg kat tgn tp saya hrp baca... dlm kad tu saya tulis poem kegemaran saya... setelah kad bertukar tgn, hati saya kembali tenang... sejak mula jatuh cinta pd dia, itulah kali pertama saya tidak terbeban dgn kehadirannya....

setelah berbulan meninggalkan kolej, ari ni saya jejakkan kaki ke kolej utk sem baru... kebetulan orientasi sem baru masih berlangsung di auditorium.. rasa cam baru semalam saya mendaftarkan diri sbg student kat kolej ni...

dok borak2 dgn lecturer, ade plak JKO (jwtn kuasa orientasi) yg dtg berckp dgn lecturer tu..mulanya saya x perasan tp bila saya toleh utk kali kedua baru saya pasti ; abg pilot...sepanjang saya mengusha dia, kami x pernah berada sedekat ni...*wink*wink..

bkn nak menggatal tp cuma ingin nyatakan ; saya dah x rasa apa yg saya rasakan sebelum ini... hati berdengup normal...adrenaline dirembeskan secara normal...semuanya normal la...dan saya rasa cam x normal sbb pernah anta poem tu pd dia...huh...

rupenye senang je nak lupakan seseorang...jauhkan diri darinya selama beberapa bulan dan insyaa Allah, semuanya akan kembali normal...

(^_^)V

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...