::PLEASE READ THIS BEFORE PROCEED::

Blog ini hanya memaparlan PENDAPAT PERIBADI si penulis..anda BOLEH bace,tp DILARANG SAMA SEKALI @ 2 KALI @ BEBERAPA KALI SELEPASnyer menggunakan bahan2 yg ade disini untuk tujuan yang tidak MUNASABAH..setiap org ade pendapat masing2, termasuklah si penulis...

::GENG SIBER::

Saturday, July 3, 2010

Ehem...


alo...alo...ehem...*clear throat* ape yg saya buat ari ni??dr pg kene ganggu dgn suara bdk2 jr yg kene orientate kat parking surau... nyanyi lagu twinkle2 little star pastu kene sambut belon air..kalo pecah nasib la-basah...ntah hape2 la orientasi kali ni...

tgh ari td anta laptop sbb cd driver rosak...saya nak habiskan citer korea saya ni..huhu... anta la kat kedai...ptg td jam 4 lbh saya pegi kedai dia..wpun saya dah bg tau saya nak amik ptg tu tp jam 5.30 dia baru call ckp kene tukar....ciss..melayang RM250 saya yg saya simpan utk saya belikan hadiah harijadi utk diri sendiri...

pas amik laptop saya x tau mane nak pegi..saya rasa sedikit lapar jd saya menuju ke damansara damai...mkn burger kegemaran saya...double cheese burger + large fries + large ribena + sundae pineapple...yum..yum...mase bukak burger dr pembalut tu, saya perasan lelaki yg ada kat meja sebelah saya pom sdg bukak double cheese burger...*wink*wink..

ini kali pertama saya jumpe dgn lelaki yg punya taste mcm saya..hehehe..dah la handsome, kulit putih, tinggi sederhana, wpun hanya pakai t-shirt tp dia nampak segak..wahhhhh!!!!!!!!!!!!

saya pernah kenal seorang lelaki..sbb saya suka mkn mcd dia pun ikut taste saya...setiap kali kluar dia akan belikan mcd dan kami mkn di tasik atau taman permainan... tp 1 yg membuatkan dia lain dr org yg pernah saya kenal ; dia allergic pd cheese & mayo... so bila dia 1st time tny apa yg best kat mcd, semua yg saya suggest mesti ada salah 1 bende alah tu... jd terpaksa la dia wat special order...

apa yg saya nak ckp sbnrnya???ntah..saya cuma nak bg tau saya dh mkn mlm jer..hukhuk...ntah hape2 la kan???k la..nak mandi..tata titi tutu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...