::PLEASE READ THIS BEFORE PROCEED::

Blog ini hanya memaparlan PENDAPAT PERIBADI si penulis..anda BOLEH bace,tp DILARANG SAMA SEKALI @ 2 KALI @ BEBERAPA KALI SELEPASnyer menggunakan bahan2 yg ade disini untuk tujuan yang tidak MUNASABAH..setiap org ade pendapat masing2, termasuklah si penulis...

::GENG SIBER::

Thursday, May 19, 2011

its not ok to pretend its ok...

its okay to cry
its okay to be weak
its okay to not know
its okay to be scared
its okay to need help
its okay to ask for it
its not okay to pretend its okay, because its destructive for all sides of the picture.
the big picture.

saya pernah ckp kat seorang lelaki... saya x kesah suami saya nak kawen 2@3@4 selagi dia mampu menjaga kebajikan isteri-isteri serta mampu berlaku adil.. seriously mmg saya x kesah malah gembira...

tp saya sesekali xkan mintak seorang lelaki utk meminta kebenaran dari isterinya semata-mata utk berkahwin dengan saya...selagi saya mampu, saya akan elakkan dari membuat seorang isteri menangis kesedihan hanya kerana saya ingin bahagia..

tp lelaki itu dah lupa... kini hanya yg mampu, saya berdoa agar dia bahagia dgn bakal isteri.. saya masih lg di sini, meneruskan kehidupan seperti biasa... mungkin hari ini saya akan menangis tp berapa lama sgt air mata mampu mengalir??

8 comments:

  1. errr..ada ke laki yg sanggup kawen lagi lepas dengar kata2 nie?

    ReplyDelete
  2. @mykhalis
    ada..mungkin dia dah lupa...

    ReplyDelete
  3. nafsu lelaki..kalau bersama isteri dia puas memang susah dia sempat nak ingatkan orang lain

    ReplyDelete
  4. @mykhalis
    kalau dia dah kawen, x per..mmg salah saya tp mslhnya dia blm kawen...kalau khalis nak tau citer ni, saya ada wat entry blm entry ni...

    ReplyDelete
  5. yke?? nnt khalis semak semula..hehe

    ReplyDelete
  6. hidup mesti terus kan cik orked

    ReplyDelete
  7. @velasrizal
    itu yg sedang berlaku sekarang..

    ReplyDelete
  8. sabar je la.. tiap yang terjadi tu ada hikmahnya...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...