::PLEASE READ THIS BEFORE PROCEED::

Blog ini hanya memaparlan PENDAPAT PERIBADI si penulis..anda BOLEH bace,tp DILARANG SAMA SEKALI @ 2 KALI @ BEBERAPA KALI SELEPASnyer menggunakan bahan2 yg ade disini untuk tujuan yang tidak MUNASABAH..setiap org ade pendapat masing2, termasuklah si penulis...

::GENG SIBER::

Thursday, May 19, 2011

even though I really love you, I'm gonna smile cause I deserve to, It'll all get better in time.....


Salam...

current location : blok A, asrama pelatih, sg buloh... being here since monday 7.00 am..

kepala saya sakit..kepala saya berdenyut... dah beberapa ari emosi saya x stabil...dah beberapa ari saya menangis dalam ati... dah beberapa ari saya simpan smua ni... di sebabkan saya manusia biasa maka, saya pasti akan lalui ini smua...

jika nak dibandingkan sedihnya kehilangan ibu tercinta, maka hal ini merupakan perkara remeh shj bg saya.. jika saya mampu mengatasi fasa kehilangan ibu tersayang, apalah sgt dgn kehilangan kali ini - pujuk saya dlm hati..

Alhamdulillah, hampir tamat sudah latihan selama 3 tahun di KSKB Sungai Buloh ni... akhirnya... sampai lah masa utk saya fikirkan mengenai diri sendiri... masa depan yg bagaimana ingin di corak?? dengan siapa saya nak bina sebuah keluarga??? bagaimana saya nak corakkan keluarga saya nanti??

masa bercuti kat kg tempoh hari saya byk berfikir... masa utk saya blaja (utk ketika ini) dah hampir tamat.. maka saya ingin teruskan hidup ke fasa yang seterusnya ; fasa hidup berpasangan... dlm hati saya ada dua org yg saya rasa selesa bersama.. seorang kwn sekelas masa blaja di kolej dulu yg saya panggil PAKCIK, seorang kwn yg saya jumpa secara x sengaja thn lalu ; saya panggil dia oak....

Pakcik :
~sekelas masa kat PTPL..
~kakak dia mengajar 1 sekolah dgn kak long
~kakak dia pernah jadi jiran masa kami menyewa kat tepi klinik
~suami kakak dia keje 1 klinik dgn arwah mak saya
~kakak dgn abg ipar dia kenal saya dan keluarga

Oak :
~kenal masa saya ikut bf (kini x) main golf
~lps putus dgn bf, kami jumpe kat R&R gua musang ; dia & family blk dr cameron , abg & kakak dtg amik saya dr kolej utk cuti sem 4.
~dia ada sms saya kalau ada masa free
~saya guna nama dia utk isi kat ruangan nama tunang kat borang posting


wpun saya dgn pakcik kadang2 jer bertanya kaba, tp kak long dgn kak wan slalu jer bercerita ; apa perkembangan kami.. so saya tau apa yg berlaku pd pakcik kebelakangan ni... ada gak la dorang ni gosip2 nak jodohkan kami.. ari jumaat lps, pas main bowling pun sempat lg kak long usik2 dgn kak wan nak pinangkan pakcik utk saya.. kak wan lak layan jer kak long tu... herm...

mlm tu oak sms saya, tny saya 17/6 ni saya ada kat kg x?? mase tu saya induksi... dia ckp nak jumpa sbb ada hal dia nak bincang.. saya soh dia ckp dlm sms tp dia ckp x sesuai.. bila dia tny bila saya nak kawen, hati saya mula rasa x sedap...

"saya teringin nak tgk awk bahagia bersama suami awk, cari cepatlah calon, saya nak tgk sblm saya x der.."

bila saya baca sms tu, saya dah dpt agak sesuatu.. saya single tp saya bahagia... dia masih lg main tali dgn saya sehingga lah saya tny dia samada dia nak kawen dgn saya??? dia ckp calon 2@3@4 masih kosong... hati saya tersentap..

dia masih tny saya samada saya suka dgn dia?? adakah jwpn saya akan mengubah kenyataan yg dia akan berkahwin?? saya rasa x... mlm saya berangkat blk ke kl, dia sms kata dia sayangkan saya... betapa hati saya terluka dgn ayat tu.. selama tempoh hampir setahun saya bersms dgn dia, dia ckp dia nak jumpa saya tiap2 kali saya blk sbb dia rindu dgn saya.. selama tempoh itu juga saya percaya, mungkin saya ada peluang utk bina sebuah keluarga dgn dia...

2 ari lps dia jemput saya secara rasmi kat FB.. tgn saya hny kaku, mata saya beberapa kali membaca jemputan tersebut.. lelaki ini pernah menolak permintaan saya utk sama2 melakukan solat istikharah jika dia benar2 sukakan saya malah mengatakan saya terlalu serius... dek kerana itu saya biarkan perkara ini berlalu tanpa ada sebarang tindakan susulan...

bila saya fikir2kan kembali.. bkn salah dia perkara ni jd mcm ni... smua ni terjadi krn saya terlalu pentingkan diri sendiri.. terlalu sibuk mengejar cita saya sehingga saya lupa saya memerlukan seseorang utk bersama dgn saya tatkala usia meningkat dewasa...

maafkan saya kerana terlambat mengucapkan yang saya juga sukakan awk....

"you say don't go,
yet you haven't given
me a single reason to stay...."

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...