::PLEASE READ THIS BEFORE PROCEED::

Blog ini hanya memaparlan PENDAPAT PERIBADI si penulis..anda BOLEH bace,tp DILARANG SAMA SEKALI @ 2 KALI @ BEBERAPA KALI SELEPASnyer menggunakan bahan2 yg ade disini untuk tujuan yang tidak MUNASABAH..setiap org ade pendapat masing2, termasuklah si penulis...

::GENG SIBER::

Sunday, May 15, 2011

Cikgu vs Murid...maen bowling sampai penat..penat ke cikgu??

salam....

current location : pantai irama... being here since 8.30 am 13/5/2011...muahahhaa... maaf encik..saya tau saya salah.. tp saya x dpt nak halang diri dr pulang lbh semalaman dr yg dibenarkan..huhu...

well... sampai pg kat KB, kak long lak nak breakfast lain dr yg lain..so kami ke MacDonald's kat Wakaf Che Yeh.. amik set A.. erm.. agak kenyang... blk dan tido sampai jam 1 tgh hari.. muahaha... mmg x leh blah pengantukan saya pd ari itu..

bgn, mkn nasi pastu kuar ke KB Mall dgn kak long.. cikgu2 dgn staff sekolah ada wat tournament bowling sempena ari guru... huhu.. rasa agak kekok la sbb smua yg hadir tu kebanyakkan cikgu2 yg pernah melihat proses tumbesaran saya dr seorang kanal-kanak kepada seorang remaja...

ada di antara mereka berada di bilik disiplin di mana saya di marah... tp ari ini, saya hadir sebagai seorang perempuan yg hampir dewasa...gadis yg slalu wat perangai tu dah x der dah..dan cikgu2 tu pun dah x hiraukan protokol antara cikgu dan murid...rasa cam...herm...lebih mesra...

sempena hari guru yang bakal menjelang ni, saya anak murid cikgu yg paling nakal suatu ketika dulu ingin mengucapkan "SELAMAT HARI GURU 2011"..... terima kasih cikgu kerana mempercayai kebolehan saya dengan memarahi saya supaya saya menjadi siapa saya yg sekarang....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...