::PLEASE READ THIS BEFORE PROCEED::

Blog ini hanya memaparlan PENDAPAT PERIBADI si penulis..anda BOLEH bace,tp DILARANG SAMA SEKALI @ 2 KALI @ BEBERAPA KALI SELEPASnyer menggunakan bahan2 yg ade disini untuk tujuan yang tidak MUNASABAH..setiap org ade pendapat masing2, termasuklah si penulis...

::GENG SIBER::

Sunday, June 5, 2011

bkn entry gediks...(18sx...??bwh umur di larang baca)


Salam....

saya dah bersama dia sejak ogos 2010 sehingga la beberapa hari lps... skrg ni, dah beberapa hari saya sunyi tanpa dia di sisi saya.. saya hanya mampu memandang dia dari jauh...wpun hati saya ber dup dap dup dap setiap kali memandang badannya, tp saya gagahi agar tidak bertambah sakit ati saya...

jika dulu tidak pernah ada sehari dalam hidup saya tanpa bersentuhan dengannya...setiap hari, dia la yang akan saya pandang setiap kali membuka mata....dia lah yg mengisi masa lapang saya....yang membuat saya ketawa malah dia juga yg mengulit mimpi saya.. ketika saya sesat, dia jugalah yg menunjukkan jalan...

tp kini........semua itu tinggal kenangan....

ini gara2 kecuaian saya yg menyebabkan kami berpisah.....
saya...yer saya...saya yg menyebabkan kecelakaan ini berlaku...
saya..yer saya...saya yg menyebabkan kami berpisah....
saya..yer saya...saya yg menyebabkan xperia x10 saya tidak lagi berfungsi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ngeh ngeh ngeh--->tagline saya utk minggu nih..

ok back to our aim...terjadi la eksiden ni kat stesen petronas gombak mase on the way blk dr kl ke pantai irama ari slasa lepas...xperia saya terjatuh de dlm (sori jijik skit) tandas slps ia berjaya mengeluarkan dirinya dr poket saya..huhu...

saya bernaseb baek sbb yg jatuh tu hny bateri dgn cover dia jer...skrin sempat saya pijak dgn kaki..huhu..agak tersentap ati saya, terkaku buat seketika...(saya x nak criter cam ner saya amik blk bateri dgn cover tuh)...ngeh ngeh ngeh...so bercerita la kepada kak long akan perihal yg berlaku...

so dipendekkan cerita skrg ni saya dah mula rasa bosan...dulu kalo dlm kete sambil nunggu kak long leh saya maen game dulu....kalo dulu saya jumpe bende2 menarik leh saya terus tangkap gamba tp skrg???

skrg hny yg mampu saya buat hanyalah survey hp/tablet yg baru kat pasaran... ngeh ngeh ngeh...bkn nak beli pon..sajer jer...huhu...

p/s: kalo masuk tandas make sure poket kosong...

4 comments:

  1. Saya cadang angkat iPad2 kerana Apple bakal melancarkan OS5 lebih canggih OS4

    ReplyDelete
  2. hihi.. bawak bersabo la.. hp pon nk buang air jgkk. hihi

    ReplyDelete
  3. mimpi ngeri woh. rasa cam nak beli seluar yang poket tepi dia ada zip skali. haha.

    ReplyDelete
  4. @akubiomed
    mmg minat dgn iPad2 tp...huhu...nnt ade org ckp nak menunjuk2 lak...huhu...

    @athifah saidi
    jago2 la...demo pon ado xperia jdk...

    @Benrauf
    hahhaha....beli2..bila sluar ade zip, rase cam selamat jer skit...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...