::PLEASE READ THIS BEFORE PROCEED::

Blog ini hanya memaparlan PENDAPAT PERIBADI si penulis..anda BOLEH bace,tp DILARANG SAMA SEKALI @ 2 KALI @ BEBERAPA KALI SELEPASnyer menggunakan bahan2 yg ade disini untuk tujuan yang tidak MUNASABAH..setiap org ade pendapat masing2, termasuklah si penulis...

::GENG SIBER::

Saturday, May 22, 2010

Testing! Testing !

Current town : Pantai Irama, Bachok

Assalamualaikum....

erm..ape yg nak tulis ekk??erm...it's been awhile kan??byk benda yg berlaku..nak share tp x sempat nak menulis... saya byk habiskan masa dgn facebook...tp bila terbaca blog seorang yg sya x kenal, terpk gak, naper saya x gunakan blog ni utk mencurah rasa saya seperti mana yg saya lakukan sebelum ini...

ada byk perkara yg berlaku ; klaka, sedih, marah....semuanya ada...tp satu sahaja yg saya pegang; sejauh mana pun pembohongan itu diheret panjang berjela, kebenaran pasti akan terbongkar jua, soon or later...fuiyooooo...hahaha...

anyway ; miss u jun pyo...ahaks...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...