::PLEASE READ THIS BEFORE PROCEED::

Blog ini hanya memaparlan PENDAPAT PERIBADI si penulis..anda BOLEH bace,tp DILARANG SAMA SEKALI @ 2 KALI @ BEBERAPA KALI SELEPASnyer menggunakan bahan2 yg ade disini untuk tujuan yang tidak MUNASABAH..setiap org ade pendapat masing2, termasuklah si penulis...

::GENG SIBER::

Monday, May 24, 2010

Attention Seeker...


eherm....

klinikal minggu ke 2...argh.mmg penat..wpun x ramai pesakit tp penat menapak kaki ke wad dari tingkat satu hingga lima...aduh....

sampai kat umah, spupu saya sdg asyik dgn Boys Over Flowers.... ARGGGHH!!!saya mmg x suka org lain mengusik brg2 saya...tp saya faham...sekali tgk citer ni mmg addicted la...sehingga kini saya dah ulang 2x sejak 2 minggu lps...hehehe...

melihat bahagianya org lain bercinta, nak jer rasanya bercinta sekali lg.. tp dgn siapa???masih berbekas dlm hati saya mengenai perbuatan 'lelaki durjana' tu...apa yg dia buat???herm...

awl thn 2009 - masa yg amat genting buat saya..terlalu sibuk dgn pengajian..anatomi & fisiologi mmg killer paper dan saya x nak rekod akademik saya tercalar dek krn mengulang exam...lalu masa saya habiskan dgn study..

ntah bila saya mula menyisihkan dia dr kehidupan saya... sedar2 sem ah berakhir...tp saya x lupakan hari ulang thn perkenalan kami pd 10 mei dan juga hari jadinya pd 27 mei... sms yg saya hantar x berbalas...lalu saya biarkan semuanya sepi...saya teruskan kehidupan saya spt biasa..wpun perit krn terpaksa menanggungnya sendiri...tp apakan daya saya...saya juga perlu berdikari...

atas dasar masih memikirkan dia (mungkin dia masih kesah dgn apa yg berlaku) saya dgn rasa bersalah, menghantar emel kpdnya sekadar bertny kabar dan juga bercerita perkembangan yg terbaru yg saya lalui... debaran klinikal ortopedik saya ceritakan pd dia...

dia membalas emel saya tp dgn nada marah minta saya supaya tidak mengganggunya lg krn dia sudah ada insan lain...dan perempuan tersebut pun ada menghantar emel kpd saya...krn memikirkan tentu ada hikmahnya maka saya pun biarkan hubungan itu tamat cam tu jer..

semasa ibu saya meninggal, saya juga ada sms dia...dia reply guna alamat emel yg baru sbb emel add yg lama, gf dia yg bernama ct/rose/tiena tu ada password..kesian dia...sampai cam tu kene kontrol...

ntah apa yg merasuk perempuan tu, dia anta emel ofer saya utk kembali kpd CY..lalu saya memblas emel dia dgn perasaan ingin lalu...dan saya akui mmg silap saya provoke perempuan tu...dan mungkin krn x nak mengalah, dia anta emel utk provoke saya semula...

mmg menyakitkan hati tp saya biarkan emel itu tidak berbalas.. sbb saya yakin, 'lelaki durjana' tu bkn cam tu...wpun dah setahun tp saya yakin perangai dia yg sebati umpama karat tu x mungkin begitu senang dihakis...dgn pelbagai 'cenderamata' yg mahal2 dia berikan kpd perempuan tu...

saya ttp doakan yg terbaik utknya jika wpun saya kasihan pada isteri dan anak2nya dirumah... saya tahu, rumahnya sekadar tempat mereka sekeluarga berteduh tp utk kekasihnya dia belikan kondo mewah di bandar..

dia belikan ASB RM50000 atas nama kekasihnya sbg jaminan hari tua; selama 3 thn saya kenal dia, saya masih ingat setiap kerutan dan mood yg berubah krn kluar dr awal pg sehingga ptg, bil yg dihantar lbh byk dr wang yg diterima...tp dia begitu mudah menyediakan wang utk hari tua org lain...dan byk lg kemudahan yg disediakan...

saya bkn musang yg marahkan buah anggur...cuma saya kenal dia, bagaimana kedudukan ekonominya, sosialnya, kesukaannya dan saya masih lg ingat wpun setahun telah berlalu...

dgn kuasa Allah Yang Maha Besar, keraguan saya selama ini terjwb... dlm salah 1 emel balas saya pernah berkata cara penulisan ct dgn CY cam sama..adakah ct dan cy org yg sama???ct reply ; "sama sbb cy baca tulisan saya"... yg menjadi persoalan, saya mengenali cy 3 thn sblm dia...tp mcm mana cy blh meniru cara dia menulis melainkan org yg menuliskan menggunakan identiti perempuan adalah org yg sama pernah emel saya 3 thn yg lps....??

dan sekali lg jawapan yg saya cari2 selama ini saya perolehi secara tidak sengaja...saya terjumpa caddy kelab golf yg biasa saya pergi.... lalu dia bertny kpd saya, saya bersama siapa skrg??saya katakan saya single...lalu berlaku perbualan pendek...

secara sengaja saya mengeluarkan cerita mengenai CT..ternyata dia terkejut...dia ckp CY x pernah membawa mana2 perempuan ke kelab golf slps saya...ketika itu saya mmg rasa sgt lega...dlm hati saya berbunga2 kemenangan....

saya tidak menjadi bodoh dgn melayan emel tu..kini, hati saya menjadi tenang..x perlu lg saya rasa bersalah dgn segala tuduhan yg dilemparkan kpd saya...semoga dia menjumpai hobi baru selain dr menyamar menjadi org lain...hanya itu yg mampu saya doakan utknya~~setakat ini...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...